Låg uppdatering

har det varit i veckan men jag har haft en hel del andra saker att göra.

Jag har tex varit på BJK:s utställningsmöte (inför utställningen i Umeå, 5-6/4) och det kommer bli så kul att träffa alla vänner och bekanta igen.
 
Det är oftast samma personer som far på utställningar och vid det här laget känner jag en hel del. Men framför allt ser jag fram emot att det verkar bli väldigt många sibiriska katter som ställs. Det kommer folk från Gävle och uppåt, från Norge och säkert även från Finland.
 
Jag kommer fara dit på fredag och hjälpa till lite och jag ska även försöka boka burar så att "sibbemaffian" kan sitta tillsammans. Det är otroligt trevligt på utställningarna och även om dagarna blir långa (lördag kommer jag och Susanne vara där redan kl 05.30) så går tiden ändå fort.
 
På dag 2 kommer Ivan (London) att ställas ut. Det kommer bli så intressant att höra vad domaren tycker om Ivan.

Snart kommer även domarfördelningen och nu är det så skönt för mig. Dels har jag "bara" två katter att ställa ut men det som är riktigt skönt är att dom är i samma grupp, dvs dom har samma domare. Så jag behöver inte springa fram och tillbaka mellan domarna för att se när katterna ska upp!
 
 
  

Kommentera här: