På väg till Norge

Just nu är jag och Susanne på väg till Norge. Vi har en lång dag framför oss, dels då det är rumt 50 mil att köra till boendet. När vi kommer fram till boendet checkar vi in, installerar katterna o ser att dom har det bra innan vi åker för att hälsa på Bea (Venice) med familj.
 
Polarkatten fick skönt nog dispens och kan ha det som en internationell utställning trots att de inte fick ihop tillräckligt många katter.
 
Som jag har berättat tidigare har Ella chans att bli GIC (Grand Internationel Champion) på lördagen och Marussia har chans att bli SC (Supreme Champion) på söndagen. Dock törs jag inte ta ut något i förskott men om tjejerna tar sina titlar firar vi hemma nästa vecka och dom som vill komma och fira med oss är då välkomna.

När jag har gjort mig i ordning inför denna utställning hittade jag Dolce liggandes på utställningsväskan. Sötnosen, hon trodde kanske att hon skulle få följa med denna gång. Men det går ju inte, dock kan hon få ligga kvar där eftersom jag plockar med mig det jag behöver, allt för att minimera packningen. Det blir nog mycket saker ändå att bära på....
 
 

Kommentera här: