Länge sen sist

Nu var det ett bra tag sen jag skrev men det beror i första hand på att jag inte har varit på datorn på flera dagar.
 
Katterna mår fortfarande bra och snart är det dags för Carina och mig att hämta hem Trésor. Det ska bli otroligt kul att få hem honom och att få se honom på riktigt.

Vi flyger ner 23/6 och hämtar honom, sen far vi direkt till den trevliga foderfamiljen vi har fått tag på och lämnar honom där.
 
Fredag samma vecka, 27/6, åker jag och Susanne till Norge, där vi ska ställa ut katter. Vi två åker direkt från Sävar och så kommer några från Skellefteå och Piteå.
 
Marussia har chans på titel (SC) på söndagen (så jag hoppas verkligen det går vägen) och Ella har chans på titel (GIC) på lördagen. Även på Ella hoppas jag såklart att det går vägen.

Våra fina och helt underbara tjejer.
 
Anledningen till att jag valde denna utställning är för att jag ska även fara och hälsa på Venice (som nu kallas för Bea) och det ser jag verkligen fram emot. Ska bli jättekul att träffa henne igen och såklart även få hälsa på familjen och deras andra katt, Bailee, som också är en sibbe.
1 Lena:

skriven

Det skal bli trivelig å møte deg igjen!
Bea kom inn med en mus i går. Den var heldigvis død før hun la den under stuebordet ;)

Kommentera här: