Denna vecka händer det mycket

Just nu är Carina och jag på väg ner till Stockholm för att hämta hem Trésor, som kommer kallas för Trisse. Det ska bli så kul att få se honom och bilder kommer på honom snart.
 
Bilden på Trésor har jag lånat från Tuss blogg, som du hittar här.
 
I helgen har jag badat Marussia och Ella som ska med till Norge, dit jag och Susanne åker på fredag. Utöver oss två kommer även Sussie, Camilla och Therese att oxå fara.  

Förhoppningsvis får Polarkatten dispens då de i skrivande har för få katter anmälda för att kunna räkna utställningen som en internationell utställning. De har begärt dispens som sagt och även förlängt anmälningstiden till 26/6.
 
Om de inte får dispens kommer jag söka till Trondheim där det även är en SIB-special. Men jag hoppas som sagt på Polarkattens utställning främst för att jag då har möjlighet att kunna hälsa på Venice, som nu kallas för Bea, och hennes familj.
 
 
 
 

Kommentera här: