Utegångsförbud

Just nu är både Ella och Marussia portade från att gå ut i koppel och sele. Detta då någon av dom har spottat ut senaste p-pillret.....
 
Då jag inte vet vem det är så vill jag inte ge dom p-piller igen och riskera att någon får dubbel dos p-piller. Men jag vill inte heller riskera att det kommer en fertil hankatt (vi har två såna i kvarteret) och parar sig med någon av mina tjejer.
 
För Ella är det ingen direkt katastrof då hon hellre är ute i kattgården. För Marussia är det dock mycket värre, hon älskar - liksom Sakhi och Dolce - att vara ute i sele och koppel.
 
Vi har haft besök av min mamma och Jivara och vi har några nya kort på Jivara. Vår fina vackra drottning Jivara. Högt älskad och en mycket underbar och speciell katt. Fast kort kommer först när vädret har blivit sämre, det är på tok för varmt för att sitta inne framför datorn. 

Kommentera här: