Storstadskullen är 7 veckor

Det är inte helt lätt att välja ut bara några bilder och det av två skäl. 1) det är en aktiv kull och 2) ibland är det för bra bilder.  (Jag fortsätter att leta o välja bland bilderna, men snart kommer 7veckorsbilderna upp.)
 
Jag tycker att jag tar hyfsat bra bilder men det är bara att inse att jag nog måste träna betydligt mer. Det är stor skillnad på bilderna som Maria (och även Linda) tar.  
 
Här är ett exempel på vad jag menar. Bilderna föreställer båda två Valentine, som Linda äger. Valentine, som även kallas för Gullan, är en helt otroligt maffig katt med en otroligt stor personlighet, han har verkligen DET!!!   Dessutom är han väldigt van vid kameran och har absolut inget emot att bli fotad. Han o Dolce är rätt lika varandra tycker jag!

Den första bilden på Gullan har jag tagit och den andra bilden har Linda tagit.
 
 

Kommentera här: