Fler 7-veckorsbilder på Storstadskullen

Dessa bilder har Maria tagit och hon gav mig en väldigt fin komplimang som jag blev så glad över. När hon kom hit fick jag höra att vi är den första uppfödaren hon har varit till som det inte luktar kattpiss. Alltid kul att höra för den lukten är ju inte så fräsch. Extra kul att höra eftersom vi just nu har 4 vuxna katter + 4 stycken kattungar, dvs många kattlådor.  
 
Jag kan känna att det luktar lite i vardagsrummet, men det är kanske inte så konstigt då det dels är väldigt varmt därinne och två kattlådor, varav den ena kattlådan som är kattungarnas är icke-klumpbildande sand. Ingen av kattungarna äter längre på den sanden, däremot har jag en kattunge som upptäckte Marussias klumpbildande sand och det är ju inte så bra att äta av.... Jag hoppas att det bara är nyhetens behag för honom.
 
Här är bilderna i alla fall. Vi börjar med Moscow.
 
Tehran

Venice
 
Ivan (London)
 
och avslutar med en kullbild.
 
 
 
1 Fanny L:

skriven

Vilka majestätiska minilejon :)

Kommentera här: