Det har varit lite mycket

rännande för mig och jag har till stor del låtit bli datorn.
 
På fredag åker jag och Susanne till Sundsvall för att ställa ut katter. Detta ser jag verkligen fram emot!! Vi kommer bo på ett hotell nära anläggningen och åtminstone några av sibbe-folket kommer bo på samma hotell som vi bor på.

På lördag får Marussia och Ella Charles Spijker och på söndag har tjejerna Janna Jyrkinen. Nya domare för mig, då jag inte har haft någon av dom.
 
Det är väldigt många sibbar anmälda så vi får väl se hur detta går. På lördagen är det hela 58 sibbar anmälda och på söndagen är det 44 sibbar. Sibbarna blir denna utställning den ras som är störst.

Vi far hem på söndag och på måndag kommer jag låta datorn vara helt och hållet. Uppdatering kommer senare till veckan.

Kommentera här: