På besök hos Findus

dvs Vinur från Vänskapskullen var jag i somras. Findus har fått börja vara utekatt och blev tyvärr påkörd av en bil i höstas, men han skulle absolut ut igen, redan innan han var tillräckligt pigg för det.
 
Sakhi, Findus o Podruga (enda honan i kullen) var våra guldtrillingar. Podruga kunde man enkelt se skillnad på, då hon var lite smalare än killarna men Sakhi och Findus var det inte alltid så lätt alla ggr. Nu var det ett bra tag sen jag såg Findus och nu när jag såg honom upplevde jag att han var mer lik Podruga än Sakhi.
 
Detta bara för att han inte hade hunnit komma upp i sin matchvikt igen sen olyckan. Men vissa kort är han såååå lik storebror (Sakhi är min förstfödda sibbe).
 
Det är alltid så kul att få se bilder på "våra" kattungar (som oftast har hunnit bli stora), för även om dom bara bodde hos oss en kort tid så har varje kattunge en speciell plats i våra hjärtan. Jag har hittills lyckats vara och hälsa på alla våra kattungar (förutom stackars Shekinah, aka Kiara, som dog i samband med sövning när hon skulle kastreras ) och det är alltid så kul att få se dom eller att få bilder på dom.
 
Här kommer en hel hög bilder på fina Findus som var väldigt snabb på att äta upp godiset jag hade med mig.  Det blir såklart tassbild o profilbild också!
 

Kommentera här: