Förkyld

Ena sonen har smittat mig så jag har blivit riktigt förkyld, jag har inte så mkt ork att sitta framför datorn utan tiden går åt till att hälsa på Eddie, bära in Marussia då och då, och ta hand om mig själv.
 
Dolce har det bra på sin semester och killen som lånar henne är väldigt fascinerad av henne och undrar om alla sibiriska katter är så här underbara. Som jag har sagt tidigare, Dolce är en bra representant för rasen men det är tomt utan henne.
 
Eddie var lite blyg när han kom men har nu tinat upp och är en supermysig kille. Han tycker såklart att det är ett tråkigt ställe han har hamnat på, bara sitta instängd i vår stora tvättstuga, känna lukten av andra katter etc. När vi tar in Marussia till Eddie vaknar han till på ett helt annat sätt än när jag (eller ngn annan av familjen) kommer in. Han är väldigt intresserad av Marussia, som bara tittar på honom och förstår ingenting.
 
Som jag har nämnt tidigare är Eddie och Ella halvsyskon, Ella ligger gärna framför dörren till tvättstugan och vill gärna gå in och hälsa på.

Marussia visar ännu inga som helst tecken på att börja löpa men vi hoppas ju såklart att hon snart börjar.
 
Bilder kommer på Eddie senare, förhoppningsvis under dagen, det beror på hur mkt ork jag har.
 

Kommentera här: