En intensiv dag

var det igår. Vi hann bla besöka 2 olika djuraffärer o köpte massa sand till bra priser, sen hann vi även vara och uppvakta en person innan vi till slut var hemma sent på eftermiddagen.

Idag kommer snart testbesökare, de första sen jag hade uppehållet. Jag hade ju ett uppehåll dels i sommar (då jag var upptagen med annat) och sen valde jag att ha ett uppehåll för att jag ville så gärna vara med på Mys förlossing. Förlossningen gick jättebra och dom är redan runt 10 dagar. Otroligt så fort tiden går.
 
Kullen finns hos Carina i Yttersjö och dom är så fina, så fina!!! Om ni går till Carinas hemsida kan ni dels på kattungar-fliken se bilder på dom små söta guldklimparna men även i bloggen.
 
Marussia är - om hon är dräktig - på vecka 2, så mao är det för tidigt att säga något. Eftersom hon hade ett mycket konstigt löp har jag denna gång (för första gången faktiskt) valt att ultraljuda henne. UL blir 16/10 så det blir spännande att se. Jag håller fingrarna för att hon är dräktig för jag tror att det skulle bli väldigt fina ungar mellan Marussia och Eddie.
 
Annars fortsätter tyvärr dagarna att vara långa och intensiva och jag är inte hemma så mycket för tillfället. Men jag hoppas att det sakta blir bättre.
 
Hittade en gammal bild på Dolce, här är hon bara 7 månader och titta vad lite päls hon har här. Det finns hopp om att nakentjejen Ella oxå kommer få mera päls.
 
 
 
 
 

Kommentera här: