Sällan på datorn

Just nu är jag upptagen med att ta hand om anhörig vilket gör att jag sällan är på datorn. Vill ni mig något är det enklast att nå mig på telefon 070-831 87 31.
 
Nu på fre-sö (vecka 41)kommer jag dessutom åka bort, må-on (vecka 42) kommer jag inte heller vara framför datorn men sen hoppas jag ha mer tid över till att vara på datorn lite oftare än jag är i nuläget.
 
Igår kväll var jag på väg i säng, skulle bara se klart slutet på en dokumentär, när Ella hoppade upp i knäet och låg där över en timme så det blev sent i säng för mig för jag har inte hjärta (såvida jag inte har en tid att passa) att lyfta bort dom.
 
Vår underbara Ella Bella Bus, tjejen som är kaxig som få men helt underbar!!!  Detta är en typisk bild på Ella.
 
 
1 Carina:

skriven

Söta fina Ella,som blivit stor nu <3

Kommentera här: