Storstadskullen

Imorgon är dom redan en vecka gamla. Helt otroligt vad fort tiden går, jag tycker det känns som nyss som att Susanne kom hit och tittade/hjälpte till med förlossningen av kullen!
 
Idag har jag haft ett väldigt kort besök av Sussie, Sofie och Linda. Ett tag senare kom nästa besök, så nu är ungarna trötta av all uppmärksamhet.
 
Jag har nästan helt bestämt mig för namnen men inte helt o hållet ännu. Imorgon är jag ev på kattbesök, annars försöker jag fota de små storstäderna.
 
De äter som sagt bra och Marussia är en väldigt duktig mamma som tar lika bra hand om denna kull, som hennes två tidigare kullar.
 
Sen måste jag krypa till korset och berätta att jag har väldigt dåligt minne. I Marussias första kull fick hon två sköldpaddor (Shekinah, a.k.a Kiara och Galgaliel, a.k.a Lady). Jag skäms över att jag inte kom ihåg de två tjejerna. Förlåt Gunilla och Annika.
 
Här är ett kullkort på Änglakullen, även om inte tjejerna syns alltför tydligt här.
 
En bättre bild på Shekinah, a.k.a Kiara
 
En bättre bild på Galgaliel, a.k.a Lady.
 
 
 

Kommentera här: