Kullen är 3 dagar

och idag har jag haft besök av Carina. Storstadskullen har bra vikter (födelsevikterna låg på 97-105 g) men när hon tittar ner i bolådan så blir ju ändå första reaktionen att dom är så små. I synnerhet när hon har charmiga kattungar som blir 9 veckor imorgon!
 
Imorgon är det min tur att åka till Carina, bla för att hjälpa till med fotograferingen men även annat står på schemat. Det är tur att vi är lika kattokiga båda två!
 
Men idag var alltså Carina här (här hittar ni förresten hennes kattungesida och här hittar ni hennes blogg) och tittade på mina kattungar. Jag passade på att fota lite oxå när jag nu hade en assistent som kunde hjälpa till.
 
Det blir två bilder/unge förutom för paddorna som får tre bilder. Detta enbart för att visa upp färg lite mera. Padda nr 1 (dvs kattunge nr 2) har en jättefin teckning, men den syns inte lika bra som padda nr 2 (dvs kattunge nr 3).
 
Håll tillgoda med bilderna och njut!   (När vi fotade unge nr 3, tyckte Marussia att det räckte och ville hämta igen sin dotter, men resten gick bra att fota).
 
 
1 Carina:

skriven

Så roligt att få se dom.Min favo är 3 an.
Men dom andra tre är också fin.
Ska bli så kul att se dom igen om ca 2 veckor.
Marussia va jätte fin när jag fick plocka upp dom.
Inte ett ljud sa hon go mamman.

2 Susanne Vikström:

skriven

Åh, så fina! Nu blir jag så sugen att komma och kika på dem igen. Det ska bli kul att följa dem och se hur de utvecklas.

Kommentera här: