Kristallkullen hos Carina

Igår var jag och hälsade på Carina igen. Hennes kristallkull är helt underbar och jag har ju min stora favorit Safir (dvs unge nr 2), men dom andra är oxå väldigt, väldigt fina.
 
Carinas blogg hittar du här och här hittar du kattungesidan så man kan se skillnaden vecka för vecka. Det är verkligen otroligt så fort dom växer och hur mycket dom utvecklas under så kort tid.
 
Jag tog med min kamera och här är några få (av alla bilder jag tog) på kattungarna. Först en och en och sen huller-om-buller-bilder.
 
Detta är Mys andra kull, i förra kullen födde hon bara honor och så blev det även i denna kull. Fascinerande!!
 
Hona nr 1 heter Korall och är ny 09 24.
Hona nr 2 (min absoluta favorit ) heter Safir och är ny 09 24.
Jag måste bara lägga upp denna bild först. Jag fotade ungarna efter att dom hade ätit mat och Safir var nästan helt omöjlig att få på bild utan att tungan syntes. Men till slut så, typ 10 kort senare.....
 
Hona nr 3 heter Jade och är n 09 24.

Hona nr 4 heter Smaragd och är ny 09 24.
 
Sist, men inte minst. Hona nr 5 heter Malakit och är n 09 24.
 
Två bilder på vackra My.

Det är inte lätt när det är matdags, här ville inte Malakit (hona nr 5) äta, men det är inget problem. Antingen äter My upp maten (ell ngn av de äldre katterna) eller oxå äter någon av systrarna upp maten.
 
Här är det trångt, mamma My och alla 5 kattungarna har slocknat och njuter.
 
Lite osäker på vilka två tjejer det är här, Jade och Korall ell Smaragd.
 
 
1 Susanne Vikström:

skriven

Ljuvliga hela högen! Jade har helt klart tagit plats i mitt hjärta. Hoppas jag hinner se dem en gång till innan de flyttar ;-)

2 Carina:

skriven

Kul att du kom hit och fptade mina kristaller.
Kanon fina foton blev det.
Jag börjar få separations ångest över den dag dom flyttar

Kommentera här: