Dag 65

och inatt trodde jag att det var på "g". Jag satt uppe en bra stund, men Marussia var så lugn så till slut gick jag i säng.
 
Igår var Marusissa instängd med mig i vardagsrummet, ngt som inte var så uppskattat. Ibland får hon gå ut till hela huset, men då går hon gärna och gömmer sig och det tar ofta en hel evighet innan jag hittar henne. Sen är det bara att gå tillbaka in till vardagsrummet.
 
Jag förstår att Marussia blir less men nu är det nog inte så långt kvar innan kullen kommer. Det ska bli så intressant att se vilka som kommer ut. Jag har ett bestämt tema, men som sagt blir det 7 kattungar så blir det ett annat tema. Men 7 kattungar bär hon inte på. 

Det märks på de andra katterna att dom märker att något är på "g". Alla är lite mer stillsamma, tom Ella som är värsta busfröet i vanliga fall.

Kommentera här: