Förra veckan

tyckte jag att det var mkt att göra, det är då rakt ingenting mot denna vecka.

Jag fotade i alla fall Dolce igår, då hon var så söt i soffan. Ändrade lite på inställningarna och skulle ta ett nytt kort då Ella (såklart) måste hoppa upp i soffan och gå över Dolce.  
 
Fotade självklart Ella och sen hann jag få ett (mindre bra) kort på Marussia innan hon försvann och några kort på Sakhi blev det också. Tänk att Marussia ska vara så svår att fota. Bilder kommer senare i veckan.
 
Just nu när jag skriver detta sitter jag längst ytterst på stolen framför datorn eftersom Dolce har börjat lägga sig där och inte har någon av oss hjärta att lyfta bort Dolce.
1 Annika:

skriven

Hej.Hoppas att allt är bra med er. Hoppas speciellt att allt är bra med Dolce. Är ledig idag, sedan så ska jag jobba helgen. På måndag går jag på 1 veckas semester. Ska bli skönt. Sköt om er. Kram från Annika.

Kommentera här: