Jag hälsade på Raphael

aka Finkel i helgen. Jag har inte sett honom eller Lea med son sen augusti då Finkel kastrerades, så det var verkligen på tiden.
 
Sirius har verkligen växt sen jag sist såg honom och det är ju så med barn, de verkligen drar iväg i vissa perioder. Sirius tyckte att jag var där för honom och skulle fota honom och det är klart att jag skulle göra så här kommer först många bilder på Sirius.
 
Ett, två, tre - kör Sirius!
 
Sen blev det visning av hans sovrum och han visade att han kan ligga i soffan och vila och alla sätt är väl bra? Samt att han sen, med lite hjälp av sin mamma, visade upp sin fina björn som heter Annika.
 
Jag vägde Finkel och han ligger nu på lite drygt 5 kg. En helt OK vikt på honom tycker jag. Även på Finkel blir det många bilder.
1 Annika:

skriven

Hej. Vilka fina bilder. Hoppas att ni har det bra. Det var bra vikt på Finkel. Han är så lik sin bror. Ha det bra. Kram från Annika.

Kommentera här: