Vissa dagar får jag inget gjort

även fastän jag skulle behöva göra en hel del hemma. Det är alltför lätt att fastna framför bolådan.... 
 

Korten är tagna tidigare i veckan. För enkelhetens skull (då namnen inte ryms på alla bilder) har jag bara numrerat dom. 1 = Moscow, 2 = Tehran, 3 = Venice och 4 = London.
 
Det här är en rätt typisk bild. Killarna klättrar gärna, i synnerhet London (nr 4). När han var nyfödd kollade jag till kullen innan jag gick i säng. Pratade med Marussia och klappade henne, när jag kände att det låg en unge bakom Marussias rygg. Japp, det var London som hade kravlat sig dit.  Tjejerna är upptagna med att äta och har verkligen inte tid att klättra över/förbi mjölkbaren.
 
Hur lätt tror ni att det är att gå i säng när man ser detta!!
 
1 Linnea:

skriven

Ojoj, jag tror att jag blivit kär i London!! Undrar vad Smilla skulle tycka ;)

Svar: Ha ha, hon skulle nog tycka det var jobbigt med en liten busig kattunge och snabbt visa vem som bestämmer! ;)
Gunilla Falk

Kommentera här: