Storstadskullen är redan 4 veckor

Tiden går verkligen fort och det händer så mycket med kullen, inte bara vecka för vecka utan dag för dag. Genom att jag försöker tillbringa mycket tid med dom känner dom igen min doft och kommer gärna fram till mig när jag sitter på golvet. Kanske lite tråkigt då vi har besökare och alla kattungar samlas hos mig.
 
Nu är som sagt bolådan helt borta och istället har vi satt upp lekhagen. Lite större utrymme för dom att vara på men inte alltför stort på en gång men.... Igår morse när jag skulle ge Marussia frukost möttes jag även av Moskva och London som på något sätt hade lyckats ta sig ut från hagen.
 
Jag har redan tidigare konstaterat att detta är en aktiv kull och det har jag upptäckt igen flera ggr idag!  
 
Det har tagit tid att få upp korten idag men det beror helt enkelt på två anledningar, varav det största är att dom har varit helt omöjliga att få kullkort idag. Vi har provat totalt 3 ggr och de resultaten kommer i ett separat inlägg, imorgonkväll.
 
 
Sen vill jag bara avsluta med att visa två extrabilder på tjejerna. Kolla in Tehrans tassar, detta kommer nog bli en stor tjej!!!
 
Venice har ärvt pappa Eddies otroligt snygga rödfärg.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: