Marussia

Detta är Marussias tredje kull och jag är imponerad över hur duktig hon är. Hon tål även att det är folk omkring henne, som vill fingra på ungarna, och säger inte något. Ibland har hon dock, precis som mamma Jivara, en tendens till att vilja flytta kullen.
 
Denna kull har hon försökt flytta kullen ett par ggr. Men trots detta är Marussia en väldigt duktig mamma och har lätt att föda så min förhoppning är minst en kull till på henne innan hon blir kastrerad.
 
Här har jag lyckats få henne på bild, för en gångs skull. Här ligger hon i en kattbädd i bolådan (dvs när kullen var riktigt liten) och har koll på kattungarna som ligger mittemot henne, i en annan kattbädd.
 
1 Carina:

skriven

Fina Marussia som jag fick rå om en vecka när hon var kattunge.Tänk att bara en vecka så föll tårar när ni hämtade hem henne igen..Men vi visste ju att det bara skulle vara en vecka vi tillfälligt fick ha äran att rå om henne.Hon gjorde stort intryck på min älskade Roger.

Kommentera här: