Det är fascinerande

att se så fort utvecklingen går på kullen. Bara två veckor och Susanne, som var här förra veckan, och igår, håller oxå med att det går fort. Bara på den tid som har gått sen Susanne såg dom sist har det hänt massor.
 
De är förvisso fortfarande väldigt vinliga, men de ser och är mer alert (förutom vid veckofotograferingen såklart). När Susanne satt här igår sträckte Venedig hela tiden på halsen och "sniffade" efter mamma.
 
Idag har jag haft fint främmande av Anna-Lena och Sussie, som var förbi ett tag. Alltid lika kul att träffas!
 
Här kommer några bilder, både från igår men även från helgen. Helt underbara bilder eller hur!
 
För enkelhetens skull (då namnen inte ryms på alla bilder) har jag bara numrerat dom. 1 = Moscow, 2 = Tehran, 3 = Venice och 4 = London.

EDIT:
På bild 3 hade jag råkat kasta om siffrorna för Moscow och Tehran, men det är rätt siffror på bilden nu.
 
Marussia ville absolut föda i denna kattbädd med tak, dvs den där hon sitter i på bilden. Då det var så svårt att se i mörkret lyfte vi ut Marussia när väl förlossningen närmade sig. Sen dess har hon valt att ha kullen där.
 
Men ju äldre kattungarna blir desto mer rörligare blir kullen och det går ju inte att bo där i minst 12 veckor så jag bytte ut kattbädden med tak mot en utan tak. Något Marussia inte var helt nöjd, men när jag hade fixat tak (bara med hjälp av ett lakan) så var även denna OK. Hon har får dock ha den som nattbostad ett tag till. Snart fixar dessutom ungarna det där själv, Marussia kommer få fullt upp om hon ska försöka ha dom kvar...
 
1 Susanne Vikström:

skriven

Underbara, jag längtar till nästa besök ;-)
Jag ser att på bild tre är det inte helt rätt numrering, nummer 1 och 2 är förväxlade i all hast :-)
Kram

Svar: Rackarns oxå! Men jag får väl skylla på att jag vill kolla vilka som ser felet, dvs att det är ett test. ;)
Gunilla Falk

2 Therese:

skriven

å så söta dom är :-)

Kommentera här: