Vad gör man inte för sina katter :)

Sakhi är inte riktigt lika ihärdig, som katten på filmen. Han stryker sig mera mot mina ben, alternativt ställer sig upp på baktassarna och visar på så många sätt att han vill bli upplyft. Sen gosar vi, ibland länge, ibland bara ett par minuter.
 
Som vanligt släpper jag allt, till 98%, när någon av katterna vill komma och gosa. Det är så rogivande att bara sitta med dom och njuta. Sakhi älskar också, precis som på filmen, att buffa till mig. Han vill då att jag ska pussa på honom och det gör jag såklart gärna!
 
1 Lena:

skriven

=).. Vilken mysig kisse och så ihärdig,
och hela tiden med ett härligt leende i sitt
fina kattansikte !!

Ja visst är det härligt då katterna kommer och envisas med att gosa då man är upptagen med annat.. Men jag brukar också släppa det jag har i händerna och passa på att njuta av deras sällskap.

Kramis Lena och sibbarna i Kåge

Kommentera här: