Lånade en bok på bibblan

som jag verkligen inte kan rekommendera, snarare vill jag varna för den. Den är eg inte sååå gammal, tryckt (om jag minns rätt) 2000 men så många fel det är i den.
 
Jag nöjer mig med att ta ett exempel. Jag tror att alla vet att man inte ska ge katten lök, vilket författarna också skriver i början av boken. Längre fram är det en hel del recept och där ingår det i flera recept lök!! Jag skakar på huvudet och förstår inte hur man har kunnat släppa igenom en sån bok.
 
Så här ser boken ut, trycker ni på boken hamnar ni på Adlibris som säljer den.
Kattägarens kokbok
 
Jag har letat, inte så aktivt dock, efter en bok som innehåller recept på mat man kan göra o ge katterna. Jag får nog fortsätta leta vidare tror jag. Då kan jag hellre rekommendera Webbkatten som har olika "kapitel", tex om foderlära som du hittar här.

Kommentera här: