Undrar eg vad folk tänker om oss?

Det har varit en otroligt rolig, spännande, givande och framförallt väldigt intressant helg. Föreläsningen som Ulrika Olsson höll var så bra.
 
Det var eg bara två saker som jag hade önskat skulle ha gått att göra annorlunda, ja om det gick alltså. Dels mer om tid (så man kunde haft längre tid till gruppdiskussionerna) och så den mindre viktiga saken, en sluttande föreläsningssal, då det ibland var svårt att läsa vad som stod längst ner. Tidsaspekten kan ju vara svår att fixa men jag hade inte haft något emot att kanske köra 2-3 timmar på fredag (ja, alltså om det skulle ha gått att ordna).
 
Det är väldigt trevligt, intressant men framför allt lärorikt att träffa uppfödare av andra raser. Man lär sig så mkt.
 
Vi var 29 stycken (om jag minns rätt) och det var en salig blandning av raser. Dock var det en hel hög med sibbeuppfödare (+ en sällskapsägare), vi var den största gruppen med 10 stycken.
 
På lördagkväll for vi ut hela sibbegänget och åt mat och surrade ett tag innan det blev hemfärd. Jag kan verkligen inte med ord säga hur glad jag är över att ha fått lära känna så många trevliga kattmänniskor.
 
Ja, om ni undrar över rubriken så är det så att sibbegänget hörs ganska väl. Och om man inte känner oss - och vår humor - så kan man nog bli lite fundersam kanske. Det bästa med vårt samarbete är att vi har väldigt högt i tak, där alla ryms och där allas åsikter är lika viktiga. Tack gänget, ni är bäst!

I veckan har jag fullt upp med besök på hälsocentraler (fortfarande inte jag som är sjuk) och annat. Detta gör att det kanske inte kommer något mer inlägg i veckan, även om jag siktar på att få till ett inlägg med Ella som idag blir 8 månader, hon ska såklart både vägas och fotas idag!

Kommentera här: