Kull nummer 6

Jag hade eg tänkt para Marussia redan under hösten, men pga att en anhörig blev dålig flyttade jag fram det till jan, 2013. Nu har det hänt lite saker som gör att jag känner att jag inte kommer att kunna ägna en kull all den tid och uppmärksamhet som jag vill.
 
Därför har jag nu tagit det tråkiga beslutet att inte para Marussia alls för tillfället. Det blir en lång paus då jag väljer att para henne först nov 2013. Ella kommer att paras jan/feb 2014.
 
Ett tråkigt beslut eftersom det är så otroligt roligt att ha kull men jag vill verkligen kunna ägna mig helhjärtat åt varje kull och det känner jag inte att jag kan just nu. Istället får jag nöja mig med att se på bilder på alla fina kullar som finns o även hälsa på dom.
 
Sen har jag ju även många fina kattungebilder jag kan sitta o titta på. Här kommer kullbilder från de 5 kullar vi hittills har haft. Jivara har fått 3 kullar och Marussia har fått 2 kullar.
 
Kull 1, Vänskapskullen
 
Kull 2, Bilkullen
 
Kull 3, Fashionkullen
 
Kull 4, Änglakullen
 
Kull 5, Kinesiska filosofi-kullen
 
Måste bara avsluta med denna bild, som tydligt visar att även om det bara är två katter i en kull (här är det Dolce & Gabbana, aka Teo) så är det inte helt lätt att ta bra bilder.

Kommentera här: