Många bilder på Ella

Jag har nyss varit o hälsat på vackra fröken S*Frostuddens Ella Fitzgerald med syskon. Det är så kul att se dom nu, när dom är lite mer busiga och till helgen (då vi har avslutningsträffen hos Karin) lär jag väl inte få sitta och gosa hela tiden med henne.

Här kommer många bilder på vårt nya underverk. Tur jag snart får träffa henne igen!


Jag och Karin var oftast, men inte alltid, helt synkade.


Men oftast blev det bra kort.


Vid flera tillfällen kom det fram antingen ett syskon eller moster Wezell. Här är det, om jag minns rätt, Johnny Cash, som syns lite till höger i bild.

1 Lotta:

skriven

Hi hi bilden med röda vippan går ju inte att redigera bort. Det är annars tur att man kan klippa bort händer och leksaker längst ut på bilderna. Är hon tigre eller spotted?

2 Therese:

skriven

Vilken snygging:-)

ska bli så kul att se henne live.

3 Annika:

skriven

Åh vad söt. Hoppas att ni får en trevlig avslutningsfest. ska tänka på er när jag jobbar.kram från Annika i Boden.

4 Lena:

skriven

Vilka fina foton på söta fröken.

Förstår att du längtar att få hem henne.

Tur att du har flera tillfällen att

hälsa på henne trots det ganska långa avståndet.



Kramis Lena och sibbarna i Kåge

5 Marie:

skriven

Underbara Ella, hon är otroligt fin <3 Tycker ni sammarbetade fint, många fina bilder. Hihi även om det blev någon lite miss(e) då och då ;)



Kram

Marie

Kommentera här: