Gamla bilder

hittar jag hos Linda. Det är svårt att förstå att det bara är drygt ett år sen hon kom o fotade Änglakullen.

Linda är en väldigt duktig fotograf som tar så otroligt fina kort och även om vi har samma utrustning så får jag inte till mina kort så att dom har det där lilla extra speciella.

Korten är lånade från Lindas sida och om ni trycker på respektive bild så kommer ni direkt till Lindas inlägg om resp bild.


Från vänster till höger så sitter Raphael (Finkel), Mellon (Picasso), Shekinah (Kiara) och Galgaliel o Anael (Lady o Lufsen).


Om ni går till detta inlägg hittar ni enskilda bilder på änglarna. I tur o ordning är det Anael (Lufsen), Shekinah (Kiara), Raphael (Finkel), Galgaliel (Lady) och Michael (Picasso).

Avslutar med en sista bild på Raphael (Finkel).


Jag hoppas att Linda kommer fota i Luleå, för då kommer jag ta dit Ella för fotografering.

Kommentera här: