Tiden går så fort

och nu är Yin o Sunny (Yang) hela 16 veckor. Jag går in varje vecka på deras bloggar och läser om dom, samt ser på kort som resp matte lägger upp. Det är så otroligt kul att läsa om deras äventyr.

Jag måste bara lägga upp två kort på Yin. Jag var eg inte så orolig över att hon skulle flytta till en familj med två hundar men det är klart, med en stor hund på 23 kilo, som dessutom är en jakthund så visst funderade jag i början hur det skulle gå. I början var Yin rädd för Kira men sen bestämde hon sig för att det är Yin som bestämmer och slog till (med tassen, utan klor) om Kira blev för närgången.

Titta nu på dessa kort, som jag fått av familjen.


Måste lägga upp två kort även på Sunny. På bild 2 är hon så lik mamma Marussia! Bilderna har jag varit fräck o lånat från Sunnys blogg.


Marussia, vid 16 veckor.


Jag har även bilder på Lady o Lufsen (kull 4) och Smilla (kull 2), men dom får jag visa en annan dag.


1 Therese:

skriven

Så skönt att veta att utflyttade kattungar har det bra. Å snygga är dom:-) (alla 3)

2 Susanne:

skriven

Många snyggingar på bilderna ;-) Och vilket imponerande klätterträd!! Snyggt!

Kommentera här: