Denna vecka kommer gå fort

väldigt fort tom, då jag är inbokad på något varje dag. Dels tar jag upp träningen igen och dels har jag testpersoner som kommer och dels är det annat, som "vård av kompis".

Förra veckan körde jag mycket med tidsinställda inlägg, det är så behändigt o bra. Jag ska försöka hinna göra i ordning några inlägg och "pytsa" ut lite då o då. Två inlägg blir det i alla fall, dels bilder på Smilla och dels på Lady & Lufsen.

Idag har det snöat - igen! Ganska less på snön nu, den enda fördelen är väl att den nya snön fortare smälter den gamla. Mycket snö det har vi verkligen! Det är lite svårt att tänka sig när jag tittar ut genom fönstret att om bara 3 månader så är det skolavslutning här.

Vi hade iofs väldigt mycket snö i fjol också o skönt nog så sa det bara "svisch" och all snö försvann. Jag hoppas att det går lika snabbt i år också.

Jag visade tyvärr inte upp Sakhi förra veckan, då jag blev sjuk. Vilket ju var tråkigt men sånt som händer. Jag får fara dit med Sakhi en annan gång. Fast ska jag visa upp en linslus så får det såklart bli Dolce!

Snart är det inte länge kvar innan utställningssäsongen börjar här uppe. Ser verkligen fram emot det. Sakhi o Marussia ska till Umeås utställning, BJK, 14-15/4. Sen funderar jag på att anmäla till Skellefteå - 120602-03, och Sundsvall, 120630-0701. Efter Sundsvall blir det Luleå, 120825-26, för att avsluta i Umeå, 121006-07.

Jag är sugen på att åka till Norge också men jag åker ju inte själv dit. Det är roligare att åka tillsammans med några. Både Sakhi o Marussia behöver ju varsitt utländskt cert.

Marussia ska paras till hösten om allt går som jag vill. Jag har inte helt bestämt mig för när jag ska para henne, om det blir efter utställningen på hemmaplan (okt) eller om det blir efter Luleå (aug). Vi får se, det är bra tag kvar dit och ännu har jag inte ens börjat leta hane. Lite bortskämd blir jag ju när dels Bellman (pappa till kull 4) och Casper (pappa till kull 5) bor så nära mig.

Kommentera här: