Finkel har rymt :(

Snälla hjälp oss hitta Finkel. Vi är alla oroliga för honom.

Finkel rymde från Kungsgårdsvägen 58 (Grubbe) den 26e juni. Han är en väldigt social katt som gärna kommer fram och hälsar så bli inte förvånad om han kommer springande mot dig.

Han har aldrig varit ute utan är en innekatt på heltid men är fertil och jag misstänker därför att han känt lukten av en annan katt och tryckt sig ut genom en springa i fönstret natten mellan den 25-26e juni. Han har inget halsband och är omärkt.

Om ni ser honom eller får tag i honom, ring mig! Vi är jätteoroliga för honom och vill gärna ha hem honom!
Lea Wissing – 073-545 67 52
.

Får ni inte tag på Lea, ring mig Gunilla Falk 070-831 87 31.

1 Fanny Lindgren:

skriven

Usch så hemskt! Jag bor ju bara ett stenkast därifrån, så jag gick ut för att leta direkt då jag såg detta inlägg. Var ute en bra stund och såg många katter, men ingen Finkel. Jag hoppas han kommer till rätta fort! Ska fortsätta att hålla utkik imorgon.

2 Therese:

skriven

Håller tummarna å tassarna så hårt vi kan, att denna snygging ska komma hem välbehållen.

kram

3 Annika:

skriven

Hej. Har legat och tänkt mycket på Finkel igårkväll

och nu på morgonen. Jag ber till gud att han ska hjälpa er att hitta honom, eller att någon i närområdet finner honom. Tänker på dig. Stor styrkekram från Annika.

4 Susanne:

skriven

Å nej, vad trist!!!! :-( Anmäl honom till polisen, prata med grannarna, lägg lappar i allas brevlådor, så kanske han kommer tillrätta till slut, om nån har sett honom!!! HOPPAS verkligen.

5 Helena:

skriven

Oj, vad tråkigt att höra! Hoppas han hittas snart.



Kram

6 Marinettes:

skriven

Stackars Finkel och hans familj, hoppas han kommer tillrätta snart. Kramar!

7 Lena:

skriven

inga spår än ????

Usch så otäckt då en liten misse är borta..

Hoppas att han snart kommer tillrätta för katter ska bara inte vara borta för länge och på fel ställe...



Tänker så på er.



Kramar från Lena och sibbarna i Kåge

8 Susanne:

skriven

Usch vad tråkigt!! Hoppas han snart kommer tillrätta! Är ju för långt borta för att hitta honom, men jag håller alla tummar jag kan att han snart är hemma igen. Stackars hans familj!!!

Tänker på er alla!!

Kommentera här: