Kort uppdatering

Det börjar sakta men förhoppningsvis säkert bli lite lugnare omkring mig. Dock krävs det fortfarande ibland en del med anhörigs sjukdom.

Alla katterna går väldigt bra ihop och Dolce/Ella leker så himla bra ihop. Både Marussia och Sakhi tvättar Ella. Tyvärr har Ella kört bort Sakhi från sängen (utan att han har protesterat konstigt nog). Det är full fart på vår lilla fröken.

Det kommer att komma bilder men just nu hinner jag inte lägga upp dom. Jag har inte heller haft tid att skicka iväg bilderna från Sundsvalls-utställningen, men förhoppningsvis hinner jag påbörja det i helgen.

Idag har jag pysslat hela dagen, allt för att få klart en hel hög med inbjudningskort så fort som möjligt. Nu ska jag bara kollräkna och fixa det allra sista sen kan jag gå i säng. Sakhi har varit sååå hjälpsam idag och det är ju alltid kul men jag tvivlar på att dom som ska få inbjudningskorten uppskattar att få lite päls från Sakhi. 

Jag har aldrig tvivlat på att Ella skulle göra en störtdykning i toa-stolen. Frågan var bara NÄR det skulle ske. Ikväll hände det och fort var det gjort. Tur nog var det rent men hon fick ändå en dusch och hon är väldigt duktig. Detta är ju andra gången hon duschar och det har gått över förväntan. Förhoppningsvis är hon lika duktig sen när det gäller att utställningsbada.

Kommentera här: