Just som jag trodde

att det skulle bli lite lugnare så hände något oväntat och det har gjort att jag knappt har varit hemma. När jag väl har varit hemma har det varit fullt upp med massa annat..... Men förr eller senare lugnar det nog ner sig.

Tur i oturen är att jag, pga Ella, inte kan ta emot testpersoner denna sommar, för just nu finns det tyvärr inte alls tid för testbesökare att komma.

Alla katterna mår bra och Ella är konstant hungrig. Hon fortsätter att köra bort stackars Sakhi från sängen och han protesterar inte.

Jag har haft tid att ringa och boka kastreringstid för Raphael (Finkel) och 21/8 är det dags för honom. Sen skrivs han över till fodervärden.

Jag har fotat vårt lilla yrväder som slocknar lite nu o då. Jag ska försöka få tid över till att lägga upp några bilder på henne, förhoppningsvis redan i veckan.

Jag har dock haft tid att skicka ut alla bilder från Sundsvalls-utställningen och jag hoppas att alla har fått dom. Det är bara till Marie som jag inte har haft tid att skicka ut, då vi tog väldigt många kort på Nessa o Liris , och jag måste dela upp korten i måååånga mail.
1 therese:

skriven

Hej!



Jag vill återigen tacka för bilderna som jag fick av dig på min Gilez. Hoppas vi ses igen. :)

Ha de gott!!!!



Therese å Gilez

Kommentera här: