En glad nyhet om Finkel

När jag är på utställning brukar jag sätta mobilen på ljudlös för att inte störa vid bedömningar.

Igår morse hade fodervärden försökt få tag på mig och eftersom hon inte fick tag på mig direkt skickade hon ett mms med en bild på Finkel hemma igen. Ni som känner mig vet att jag (förstås) grät och eftersom folk omkring började titta på mg så blev jag tvungen att säga lite extra högt att det bara var glädjetårar.

Idag flyttar Lea och hon får hjälp bla av sin mamma. Igår såg Leas mamma Finkel på andra sidan gatan så Lea sprang dit och lockade på honom. Till slut fick hon tag på honom och han har ätit lite men ofta. Jag har fått en så fin bild mms-bild på honom så jag tänker lägga ut den snart.

Dock är det fortfarande mkt omkring mig så jag ville bara lägga upp detta först samt bilden som jag har lånat från Lea.

TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT TILL MED ATT SPRIDA INFORMATION OM FINKEL SAMT TÄNKT PÅ OSS!!!

Someone is glad to be home again after a few days on the run!  (Taken with Instagram)
1 Lena:

skriven

Helt underbart med varje hittat och älskad katt som får komma hem igen till sin familj..

Jag blev så glad när jag hörde, och ögonen fylls med tårar då jag ser bilden på honom hemma igen..



kramar Lena och sibbarna i Kåge

Kommentera här: