Till slut så kommer 6-veckorsbilderna

på Yin & Yang. Det har varit intensiva dagar då jag haft lite ork för att sitta och bearbeta bilder. Denna gång blir det 3 bilder var, då jag hade svårt att välja ut bara 2 bilder.

Bilderna på Yin. Jag vet inte hur tydligt det syns på bilderna men hon har fina tofsar redan nu.


Bilderna på Yang, som också har fina tofsar redan nu.


Två kullbilder.

1 Helena:

skriven

Tjejerna är mycket tjusiga och vilka fina bilder det syns att du kan ta kort.

2 Marie:

skriven

Helt underbara bilder på dina två FLICKOR!! Roligt med två tjejer, och de är ju så fina!!! Hade jag inte haft busgänget här hemma nu hade jag nog kommit upp och "kattnappat" dem.



Stor eloge för underbara bilder med perfekt ljussättning, ger mig presationsångest. Borde nog försöka bättre på ljussättningen en smula. Men nu börjar gänget bli för vilda för att lyckas organisera någon slags fotostund alls.



Kram

Kommentera här: