10 veckor

är tjejerna idag. Vi har fotat dom och jag kommer försöka få upp korten imorgon. Men det var verkligen inte lätt idag. När den ena satt still ställde sig alltid den andra framför etc. Jag har bara tittat på korten via kameran men jag hoppas att jag fick till någon kullbild också.

Marussia är ju inte den som frivilligt sätter sig på fotobordet men idag, när jag hade plockat bort blixtarna satt hon där så fint. Tyvärr hann jag inte byta till rätt blixt (vi har en särskild blixt till blixtarna) innan hon såklart hoppade ner. Dock fotade jag Dolce. Hon satt så fint på bordet, med ryggen mot mig. Husse kunde dock enkelt snurra henne rätt så det blir ett kort även på Dolce.

I veckan som gick fotade jag både Yin o Sunny när dom skulle kloklippas. Dom var lite trötta, i synnerhet Sunny, och låg rätt stilla på rygg medan husse klippte klorna. Kommer lägga upp även dom bilderna.

Till veckan hoppas jag kunna fota dom i "gluggen" som jag brukar sätta in dom i. Här är Marussia när hon är 10 veckor.

1 Linda & Valentine:

skriven

Sötkatterna dina!! :)

Kommentera här: