Fort var det gjort

Jaha ja, så hände det alldeles nyss något som inte har hänt med dom andra 4 kullarna. Yin satt på kontorsstolen och vips så hoppade hon rakt upp till gardinen. Tur jag satt o jobbade så jag snabbt kunde plocka ner henne o säga att så gör man inte.

Yin kommer, som jag redan berättat, hamna hos en familj som har bla två hundar. Något säger mig att det kommer vara full fart hemma hos dom, när Yin o hundarna blir vänner. Jag undrar dock hur det ska gå för de stackars fåglarna? Och undrar hur lång tid det tar innan hon fiskar upp sin första fisk från akvariet?

Idag har vi väldigt kallt, vi hade närmare -20 imorse. Det blir inte så mycket gjort idag utan bara ta det lugnt. Jag vill inte blöta ner katterna och inte heller fara ut o åka bil med dom när det är så här kallt. Till veckan ska det tydligen bli varmare, runt -8 bara och det är ju inte så farligt.

Eftersom jag är lite lat idag (har faktiskt tagit bilder idag) så lägger jag upp en gammal bild på kullen. Fast gammal o gammal, dom är ju faktiskt bara 10,5 vecka nu. Svårt att tänka sig att det bara är 6 veckor sen detta kort togs, då rymdes dom båda i denna korg. Nu är det ganska tight när dom sitter en och en i korgen, i samband med vägningen.

Kommentera här: