3 missade årsmöten på en vecka

Det har varit mycket att göra denna vecka och jag har haft 3 årsmöten som jag har velat gå på men ibland måste jag lyssna på kroppen. Har haft väldigt mycket värk men framför allt mycket huvudvärk som gör att jag har fått strunta i viktiga saker.

Idag var det två årsmöten samtidigt, men jag hade tänkt fara till BJK:s årsmöte. Dom brukar alltid bjuda på god smörgåstårta.

Istället har jag tagit det lugnt hemma. Vi har Marussia i sele o koppel och det går bra att träffa Sakhi på neutral mark men när vi sätter in Sakhi i vardagsrummet blir han lite mer osäker. Så just nu är tjejerna instängda medan Sakhi får vara fri och vandra runt ett tag. Dom har ätit nära varandra och det har också gått väldigt bra. Marussia är väldigt lugn, hon har nog haft det tråkigt inatt då hon fått vara själv i vardagsrummet.

Kommentera här: