Så besviken.....

Imorgon hade jag tänkt åka o hälsa på Yin, men eftersom jag har blivit riktigt förkyld så måste jag skjuta på det tills september.

Jag har fått lite sms från både Yin o Yang (dvs Sunny) att båda tjejerna växer och frodas rejält!!! Förra veckan vägde Sunny 4,8 kg och Yin vägde i början av aug 4.9 kg!! Dom brås då verkligen inte på sin mamma Marussia utan det är nog mer pappa Casper som dom brås på.

Lägger upp några gamla bilder på de två charmiga bustrollen, när dom bara var små livliga kattungar. På första bilden är dom bara 16 dagar gammal.


På bild 2 är dom 5 veckor (jag skulle vilja se någon av tjejerna försöka klämma sig ner i denna korg nu )


Bild 3 blev jag bara tvungen att ta med eftersom det är så sällan Marussia är med på kort. Här är dom 6 veckor.


Slutligen en bild där dom är 10,5 veckor gamla.


Kommentera här: