Nära ögat

Helt plötsligt när jag skulle gå in på bloggen vägrade den att logga in mig och trots att jag skrev rätt lösenord ville den inte gå med på det. Men till slut kom jag in!

 Just nu är det full fart här men jag hoppas att det lugnar ner sig nästa vecka, då ska jag boka en tid som passar oss båda, helst i september, så att jag kan fara och hälsa på Yin.
 
Många, många kort togs i helgen och det kommer att komma kort men just nu har jag inte tid att sitta framför datorn. Förutom utställningskorten så var jag och sonen förbi och hälsade på Gabbana (aka Teo). Teo är Dolces bror och honom hade jag inte sett sen han flyttade. En superfin och mycket snäll kille! Lik sin halvbror Sakhi, men även sin syster Dolce samt såklart sin pappa Adik.
 
I samband med att Raphael (aka Finkel) skrevs över på fodervärden tog jag tillbaka en foderautomat som Lea lånade. Sakhi förstår ganska väl vad han ska göra, Marussia är inte intresserad, Ella är (som vanligt) hungrig och även snabb på att fatta hur hon ska göra. Dolce, ja det är den riktigt smarta tjejen. Hon låter Ella knuffa ner torrfodret, sen äter hon upp bitarna som ramlar ner.

 
Bilden är lånad från Supercat. Klickar du på bilden hamnar du direkt till sidan om foderautomaten.
 
Cat It Senses Food Maze Foderlabyrint
 
 
Här kan du se den förtjusande sibben Valentine (Lindas katt) demonstrera foderautomen.
 
Avslutar med en väldigt gammal bild på Dolce o Teo (då dom bara är 5 veckor, Teo ligger på Dolce) och önskar er alla en riktigt trevlig helg!
 
1 Annika:

skriven

Hej, vilka fina och mysiga bilder. lady och lufsen busar som vanligt. Var på 60 årsfest igår, kram från gänget i Boden.

Kommentera här: