Imorgon bär det av

då far jag o ena sonen upp till utställningen. Det blir en lång dag o helg, men jag tycker det är så kul att åka på utställningar. Jag bara önskar att det var lite lugnare omkring mig.

Jag gillar förinställda inlägg, när jag har tid sitter jag och skriver massa inlägg o det har jag gjort även ikväll så det dyker upp ett inlägg/dag faktiskt resten av veckan.

Sakhi o Marussia är badade och klara. Nu är det bara Ella kvar, men hinner jag inte med att bada henne så må det vara hänt. Jag tycker att hon har en hyfsat bra päls för att vara så ung. Men målsättningen är ju förstås att hinna bada henne också.

Jag har fått lite mail och en del har jag tom hunnit besvara medan andra har jag bara hunnit läsa. Jag ber om ursäkt för er som inte har fått svar, men det kommer snart hoppas jag!

Lägger in ett favoritkort på vackra Marussia. Kortet är taget för 13 månader sen.
1 Annika:

skriven

Hej. Lycka till. Jag kommer och tittar på söndag.

Kram från Annika.

Kommentera här: