Olämpligt

Man ska aldrig slappna av o ta det lugnt för då kommer förkylning ell annat som ett brev på posten. Just nu har jag inte tid att vara sjuk, det är mycket som händer till veckan och bla på fredag ska jag hjälpa till lite inför utställningen ett tag. Sen far jag hem o äter middag, vilar ett tag o far sen tillbaka för att klä buren samt försöka fixa platser så att vi sibbe-ägare får sitta tillsammans.

I fjol var det väldigt många sibbar och tyvärr hann jag inte boka upp så att vi alla fick sitta tillsammans, då var vi uppdelade på tre rader. Jag hoppas det går bättre i år. Jag gör en kort uppdatering på fredag om vilken plats jag sitter tillsammans med Sakhi o Marussia.

Det ska bli så kul att utställningarna äntligen börjar om igen o jag får träffa alla trevliga kattägare igen!

Kommentera här: