Kattresa

Igår var jag, Helena, Lena, Anna-Lena och Sussie (med sina tjejer) till Karin och hälsade på. Karin har 2 kullar, samma pappa, Agent 007, och totalt 7 kattungar. Wesell fick 5 kattungar och Dakiri fick 2 kattungar.

Sussie o Karin äger gemensamt Agent 007 och han importerades ifjol från Schweiz. Kortet på Agenten togs i december när jag och Sussie var på en mini-kattsafari. Hans temperament imponerade mäkta på mig då han var så lugn, cool och vänlig.

En mycket trevlig dag och även om det blev en lång dag för mig (jag for 6.30 o var hemma kring 19-tiden) så var det så trevligt!

Här kommer bilder på alla 9 vackra katterna. Vi börjar med pappan till båda kullarna, nämligen Agent 007.


Mamma till första kullen är Wesell. De fick 5 kattungar, 3 killar o 2 tjejer.


Doris Day


Jo Stafford


Buddy Holly


Johnny Cash


Eddie Cochran


Mamma till andra kullen är Dakiri. Hon o Agenten fick 2 blå, en kille o en tjej.


Ella Fitzgerald


Elvis Presley


Några bonusbilder. I bolådan ligger ungarna huller om buller och båda mammorna tar hand om alla sina avkommor. Det är så otroligt mysigt att se det!


Båda kullarna sover. Nu blir det spännande att se om jag prickar in alla namn. Uppifrån och ner är det Eddie, Johnny, Jo, Elvis, Buddy, Doris o Ella.


Avslutar med en bild på de tre röda killarna. Johnny, Buddy o Eddie.

1 Linda & Valentine:

skriven

Oj vilken spännande färg Johnny Cash ser ut att ha! Är hans huvud helt vitt? Tänkte för det ser ut så på min dator :)

Kommentera här: