Har fått bilder på Kiaras bror Ivar

Jag bad att få några bilder på Ivar att lägga upp här i bloggen.

(Tack för rättelsen G, jag var rätt låg när jag skrev detta o tänkte bara på Kiara o Axel).

Det är såklart otroligt tråkigt och jobbigt det som har hänt med Kiara och folk kanske kommer att prata över att dom så snabbt har skaffat en kattunge igen. JAG bryr mig inte för jag känner familjen och jag är GLAD över att dom har fått hem Ivar. Han kommer få det så bra där, med mycket kärlek och värme. Kiara får dom nu hämta hem men själva rapporten dröjer ett tag till, upp till 2 månader. Jag kommer självklart berätta vad som händer så fort jag vet något.

Hela familjen E, njut av er underbara prins och bry er inte om vad folk eventuellt säger. Ni kommer aldrig glömma Kiara eller Axel och som jag skrivit tidigare - jag är glad att ni har hjälp av Ivar när Kiara nu kommer hem.

Här kommer några (oredigerade) bilder på Ivar.
1 Gunilla Elfving:

skriven

Gosiga IVAR, menar du väl!! KRAMIS ;o)

Kommentera här: