En mysig o social kille

som bara vill komma ut från sitt "fängelse", dvs tvättstugan är ju Casper. Även när jag sitter med honom på golvet så är han inte riktigt nöjd, utan vill komma ut. Han står o lyssnar vid dörren och jag gissar att det är Dolce som står på andra sidan då. Dolce är väldigt intresserad av vem det är som finns på andra sidan dörren.

Casper kastreras imorgon, onsdag, och sen hämtas han när han fått återhämta sig i lugn o ro. Så har det inte tagit mellan Marussia och Casper så får jag leta en annan hane. Casper har i alla fall varit väldigt lugn o snäll och inte markerat ett dugg här. Tror att hans markeringar hemma hos sig berodde på att Marussia inte ville para sig direkt.

UPPDATERING:
Casper var så mysig o gosig igårkväll, svårt att vara stilla. Varje gång jag försökte ta ett kort rörde han på sig. Detta är taget när han låg i mitt knä o lyssnade när jag lockade på honom. Inte det bästa kortet men så är det dels taget med mobilen och dels var han väldigt rörlig igår. Detta är nog en kille som kommer bli väldigt lycklig när han får komma ut ur "fängelset" hos oss och komma hem till friheten igen. 

Kommentera här: