Marussia o Casper

kommer bli föräldrar till vår 5:e sibbekull.

Så här ser stamtavlan ut o om allt går vägen så kommer kullen födas vecka 46.

Det ska bli väldigt intressant att se hur den här dräktigheten fortskrider. Marussia har ju inte varit direkt hungrig på mat ännu, jag hoppas dock att det vänder snart.

Temat för kullen har jag inte bestämt ännu utan jag avvaktar tills kullen är född och jag får se hur många - och vilka - det blir. Har dock ett bra tema om det skulle bli 7 kattungar, men jag tror inte att jag vill ha så många. Bara att kloklippa dom små rackarna, vänja dom vid mat, rensa alla lådor etc.

Jag skrev tidigare att jag skulle fota hennes tissar, vilket jag också gjort. Det gör jag för att jag enkelt ska kunna se skillnaden på om det har blivit någon förändring eller inte. Denna gång hade jag inte behövt fota, då det är stor skillnad.
1 Suzan:

skriven

Grattis :-) Ska bli spännande att se vad som tittar ut

Kram

2 Marie:

skriven

STORT GRATTIS! Så kul! Då blir det bebbar hos oss samtidigt :)



Kram

3 Lotta:

skriven

Detta var glada nyheter :-)

Kommentera här: