Katten Larsson

Igår var jag och sonen till S*Laghamras Jason, som nu är dryga året. Hans matte o småmattar har varit o hälsat på våra katter och idag lyckades vi äntligen komma dit o träffa denna snygga kille.

Jag försöker peppa matte Jenny att hon ska ställa ut honom i Umeå. Jag tror att hon kommer bli lika "biten" som jag är och säkert fara runt en del med katten Larsson.

Han är fertil - ett tag till - och kände säkert doften av Marussia. Mycket snäll kille, lugn o fin och otroligt kompakt! Han väger 6 kg (!) men inte ett dugg fett på honom, snarare lite smal just nu. Men om han fortsätter vara det efter kastreringen återstår att se.

Ett kort taget med min mobil igår, han är mkt ute och går i koppel och tycker om det. Jag blev lite lat idag och har inte bearbetat kortet alls.


Kommentera här: