Jag är med och tävlar

Linda har en tävling, där temat är HÖST. Senaste anmälningsdag att skicka in bilder är 9/10. Efter det kan man rösta på hennes blogg.

Gå gärna in o rösta på Dolce!


Texten är lånad från Lindas blogginlägg om tävlingen.

Regler: För att vara med i tävlingen publicerar du bilden du deltar med i ett nytt inlägg i din blogg som enbart handlar om tävlingen. Inlägget ska innehålla en länk till min blogg. Sen bifogar du länken till ditt inlägg i en kommentar till det här inlägget. Du får delta med en bild och den måste vara fotograferad utav dig!

Sista anmälningsdag: Söndag 9 Oktober, sen kommer det upp en omröstning på bloggen.

Priset är en valfri bild från min hemsida www.lkfoto.se eller från min blogg (om jag har kvar den bilden i originalstorlek, vill du vinna en bild från bloggen ska det finnas en länk till bilden i kommentaren till det här inlägget).

1 Lotta:

skriven

Klart att jag ska rösta på Dolce...gäller bara att komma ihåg det när tävlingen startar, du får påminna oss igen.

Kommentera här: