Raphael

Alla kattungar är speciella och alla har sin egen charm och jag blir lika kär i alla kattungar, precis som det är.

Men Raphael är lite extra speciell, ni som har träffat Dolce vet vad jag pratar om. Raphael har inte exakt samma starkt lysande personlighet men åt det hållet. Hade det varit exakt samma hade jag aldrig kunnat släppa iväg Raphael alls!

Som det är nu så ser jag fram emot att ha honom i närheten och kunna hälsa på ofta, i synnerhet första halvåret (jag ska ta med honom på två kattutställningar, Luleå i aug och förhoppningsvis till sibirutställningen i Sundsvall också) och då är det bra att han känner igen och litar på mig.

Han har nu börjat sitta och följa med på tv:n. Ibland gillar han Formel1 och igår var det hockeyn som var väldigt intressant.


Som jag skrev om tidigare kom Picasssos nya matte & husse förbi med Picassos bur. Hon hade sytt en ny dyna till buren och den gillade Raphael väldigt mycket, så när resten av kullen busade så låg han inne i buren och var helt däckad.


Blev tvungen ta en närbild också och titta vad stora tassar han har.


Är man stor måste man vara snäll och det är Raphael verkligen. Så här ligger gärna Dolce och sover, visar upp magen och det är så kul att se att även Raphael gör samma sak.


Picassos nya kompis, Dumle, gillar också att sova på rygg.


En bild på Picasso som nya matten tog på honom i måndags. Ofattbart att han kunde vara stilla en sekund för det var rätt bra fart på kattungarna....
1 Susanne Vikström:

skriven

Duktig kisse som gillar hockey!

Tack för att vi fick besöka er idag! Jag blev helt betagen och har ägnat resten av kvällen åt att surfa runt och läsa om Sibbar. Jag är så lycklig över att jag inte fått någon reaktion ännu :)) men vill kolla att Elina inte heller reagerar så vi kommer gärna igen om några veckor.

Njut av alla änglar!

Kommentera här: