Raphael har flyttat

Det är mycket nu. Jag tränar, pysslar och försöker även hitta en ny mobil. Helst innan den gamla helt dör för mig.

Jag hade sån tur att jag hittade en sån härlig kattungestämpel som jag blev "tvungen" att köpa. Så här blev kullens pärmar. Det är kul när man kan slå ihop flera av sina intressen till ett projekt.


Idag for jag och lämnade Raphael så nu är det väldigt lugnt, tomt och tyst här hemma. Jag var hos fodervärden en timme, ca 30 min efter jag for fick jag ett sms där det stod att han hade somnat i soffan, bland kuddarna. Det var som om han alltid hade bott där, bara varit borta hemifrån ett tag, så han blev tvungen att gå och sniffa in stället igen. En mycket lugn och trygg kattunge!

När sonen, 1.5 år kom hem blev det lite livat men både jag och fodervärden tror och hoppas på att dom två kommer få ett alldeles speciellt och unikt band.

Vi tog kort på Marussia och Raphael och även här var dom båda två väldigt obrydd om varandra. Men när jag kom hem med transportburen ville hon genast att jag skulle öppna dörren så hon fick gå in och leta efter Raphael.


Fördelen är ju att Sakhi kan få komma in i vardagsrummet igen och inte behöva känna sig stressad av att ha Marussia som bevakar honom hela tiden.

1 Lotta:

skriven

Ha ha, han ser ut att tycka "ge dig morsan" på sista bilden.

2 Marie:

skriven

Fina Raphael, ser fram emot att träffa den vackra silverprinsen igen i september :D

Kram

Kommentera här: